BayanYaman MerveTaer 36. Haftama girdim bugün canım heryerim ağrıyo zaten bide üstüne faranjit oldum bütün kemiklerim ağırıyo evi bile zorla topluyorum egzersiz yapayım desem kemiklerim kırılır herhalde 😊
MerveTaer BayanYaman canım bel ağrısına iyi gelen hareketler var kendini kasmadan yaparsan sanada bebeğinede çok faydası var ayrıca Doğum kolaylaştırıyor
MerveTaer BayanYaman bende bel ağrısından duramıyorum kalça ağrısı 37+3 üm ama doğru hareketlerle inan çok iyi oluyor
BayanYaman MerveTaer kaburgalarım ve çatı ağrısı kırılcakmış gibi geliyor niyeyse iyi gelir belki egzersizler ama hiç halim yok ya 😥
MerveTaer BayanYaman canım doğumunu kolaylaştırır hafiflersin o yüzden dedim ama yapamıcak durumdaysan zorlama