Dream_97 Meraba arkadaslar. Ben bisey sorcakdim. Ultrasonda plasentamin cok asagida oldugunu ve bunun benim hayati bi risk altinda oldugunu ogrendim. Boyle bi durumla karsilasan varmidir acaba? Doktor 2kilodan fazla bisey kaldirmama izin vermiyo. Hatta arabada bile yolculuga diyo ki arkana yaslanip gitmen gerekir. Ilk evladimi kucagima alamiyorum yaa. Cok uzuluyorum ama yapa bilecek biwey de yok. Plasenta alt tarafda olup,normal hamilelik geciren varmi?
Ayckntmt Dream_97 benimde aşşağıdaydı zamanla çıktı yukarı korkma dua et sürekli dinlem bacaklarını dik havaya sabah akşam haftan çok erken daha inşallah çıkar
Ayckntmt Dream_97 ayrıca olabilecek en kötüyü söylüyorlar canım korkma çok kişi o şekildede doğum yaptı ama kanama riskinden dolayı dikkat etmelisin sürekli
Ilknur_emin Geçen gün burda okumuştum plesentasi aşağıda olup ,zamanla yani bebiş büyüdükçe yukarı çıkıp sağlıklı gebelik geçiren çok kişi yorum yazmisti
Dream_97 Ayckntmt evet yaa doktor zaten dedi kanama ola bilir diye 😣 insAllah Tanri yardimcimiz olsun. Tum hamileler sag salim kucagina alsin bebislerini.saglam buyusun tum bebekler
Ilknur_emin Dream_97 dua et birtanem bol bol dinlen ayaklarını havaya kaldır uzan yorma kendini gerekirse misafir bile ağırlama bir süre
Dream_97 Ilknur_emin cok tewekkurler yas bayaa destek oldunuz hepiniz. Sag salim olur insAllah rabbimin izniyle her sey