Kumsal-01 Bende su azlıgı oldugu için bebek büyümüyor geriden geliyor normalde kaç oluyo merak ediyorum kilosu 30 hafta 1244 dedi
MerveTaer Kumsal-01 bendede su azlığı vardı bol yürüyüş yaptım dinlendim stresten uzak durdum geçti şükür Havuç ve armutta iyi geliyor diyorlar su azlığına
MerveTaer Kumsal-01 benimde geriden geliyordu bol yürüyüş bol su içmek ve kaşar peynir çok yedim ben tost yaptım ceviz yedim süt içtim doktorum bile şaşırdı çok şükür kendini topladı yavrum
MerveTaer Kumsal-01 36 da 2950 dedi doktorum 37+3 üm 38+1 de gidicem bakalım ne kadar olmuş 38+5 te doğumum var zaten inşallah haftaya çarşamba
Kumsal-01 MerveTaer bende süt içiyorum su içiyorum yürüyüş yapıorm dinlenmelermde iyi ama gebelik şekermde var bnm kaşar yiyemiyorum çarsamba gidicem bakalım almış mı
Fatma Kumsal-01 merhabalar bende Şuan 27 haftadayım 1 hafta önce 900 gramdı gebelik şekeri için ne yaptınız? Diyetisyen gittiniz mi
VildanYaycili Kumsal-01 28 haftalıkken1490 gr suanda 31 haftalık olduk haftaya salı doktor randevum var
Senailhan 30+5 im ben de şimdi doktordan geliyorum suyu azalmış bizim de birazcık 1291 gr kilosu da daha fazla su iç dedi bana sadece