Melegimolsun canim kendi dukkanim olmadigi icin fikir veremicem. Ama zaten kisin, gelir cok yok diyorsun kapat derim evde devam, ettirirsin bi sekilde?? Hem cocugunada yetmis olursun, hemde birazcik kazancin sana ek gelir kaZandirmis olur simdiden musterilerine duyurursun. Bebegin 3 aylik olduktan sonra yavas yavas toparlandiginda baslarsin evde sonra yaza dogruda belki tasinirsiniz dedigin gibi ve yeni, bir dukkan yeni bir hayat