Gulsahhatuun Kızlar sol böbreğim ağrıyor sanki daha önce başıma gelmediği için bilmiyorum da tam . Hamilelikte başına gelen var mı ? Böyle tatlı talı değişik bir ağrı var :( Doktora gitmem gerekir mi acaba ? Daha dün kontrole gitmiştim doktor da çok yakında değil ondan direk gitmiyorum . Bu arada 34+2 yim
Ozican Gulsahhatuun taş var mı ? Benim böbreğimde taş var ağrısı tutunca duvarlara tırmandırıyor 😔 acaba böyle bir durum mu var?
3380 Gulsahhatuun sorma canım 13.3 deyim fena halde acıyor sızı gibi geceleri uyuyamıyorum acıdan doktorumda izinde napıcağımı bilmiyorum
Gulsahhatuun 3380 gamzosgamzos sebnemrah Tamam kızlar önce doktorumu arayım o da gel derse gideyim en iyisi . Eşimde geceden geldi uyuyor gidemiyorum hemen o yüzden :(
gamzosgamzos Bende kac gundur sag bobrek agrisindan kivraniyorum bobregimde buyume varmis bence ihmal etmeyin gidin