Nermiinn Canım şampuan ve deterjan için dalin kullanıyorum ben. Bebek bezini aynı kullanıyoruz, ben memnunum. Özellikle şampuan ve deterjan için yazmak istedim çünkü dalinin doğal sabun bazlı deterjanını kullanıyorum çok memnunum. Şampuan olarakta mikrofon şeklinde şampuanı var dalin'in, onu kullanmaya başlayacağım. Banyo daha keyifli bir hale geliyor.😊