Lee Mümkün olduğunca daha sık verin,sarılık dönemlerinde her hık dediğinde emzirmek gerekiyor.Benim bebeğim sarılık olduğunda gece bile en fazla yarım saatte bir alarm kurup emziriyordum.değeri 18 olduğunda hastaneye yatırıyorlar,bizim 17’den döndü de rahatladık.ama çok çok sık emzirdim.
Malesef özellikle ilk 3 ay çok zorlu geçiyor,sonra zamanla her şey yerine oturuyor.