ozgeya söyledim doktoruna hemen yazdı bir de nöbetçi doktora denk geldiğim için kendi doktorum farklı yazdı o farklı o yüzden karışmış ortalık göğüs ucum yok ya bu sefer bebek emmiyor. Görünce memeyi ağzına almıyor çekmiyor devamlı ağlıyor napacağım uff ağlıyorum üzülüyorum