nurcakir58 o ne zaman gececek biliyor musun. doktor izin verdiginde. cunku tekrar bir umudun olacak. o zaman korku yerini heyecana birakacak. simdi zaman gecmiyor sana biliyorum. ama inan bana bir defa yasadin diye hep ayni sey olmuyor. bende hep okudum buralarda bebegini kaybedenler hep tekrar hamile kaldim hatta suan bebegim su kadar aylik falan yaziyordu. acaba benimde oyle olurmu diye dusunup durdum ve oldu oglum suan 9 aylik oldu bile. ama yasamayan bilmez gercekten 1 gun bile gecmiyor insana. icin kor gibi yaniyor. biran once tekrar hamile kalsam diyorsun. bende oyleydim. bence vakit kaybetmeden doktoruna gorun cnm izin verirse de hemen baslayin. bak gor gercekten rahatlayacaksin azda olsa. cunku dedigim gibi korku yerini umut alacak. umarim tez zamanda guzel haberlerini aliriz rabbim yardimcin olsun. dualarim seninle.