Kızlar ben kahvaltıyı 11 de yapıyorum çünkü kalkamıyorum. Öğlen falan arada meyve yiyorum bazen çok acıkırsam bişeyler atıştırıyorum sonra akşam yemeği yiyorum okadar. Yemek istemiyorum çünkü bazen ağlamak istiyorum onu besleyemiyorum diye beslenebiliyormudur acaba 😭 18+4