Elininanasi Kizlar dün goguslerim taş gibiydi.bugun bebeyim azcik emdi ama tabikide anlasamadi benimle.cunki emme refleksi zayif.😞süd pompasiyla denedim azcik sütüm geldi☺pompa bile zor cikardi sütümu ama geldi yani.cok mutluyum.ama bebeyim çekemiyo😢napsam sizce gogus ucu alsam denesemmi yapa bilirmi acaba?
SulenurK2858 Elininanasi benim bir tanıdığım var yine senin durumdan yaşıyordu göğüs ucu al o da sabretti şimdi maşaAllah bebeğe baya bi yarıyor yeter ki strese sokma kendini
Bidamla Elininanasi laktasyon hemsiresi bul canim bi sekilde bebege emmeyi aşiliyorlar ise yariyo. Dogum yaptigin hastane yada devlet hastanesinde mutlaka var gitmeni tavsiye ederim. Ucret randevu vs almana gerekte yok. Insallah emer 🙏😁
Elininanasi Birde çok fena başım agriyo sirt agrimda var 2 gundu😞agrikesicilerde vuruyorlar çay kofe de içdim bi sürü gecmedi.halsiz zombi gibi geziyorum😞
Badevehande Elininanasi kahve çay süt üretimini azaltır canım bu sebepten de sütün az geliyor olabilir rezene ısırgan yada anason çayı tüketirsen süt arttırıyor
Elininanasi Badevehande bugun hastaneden cxkcam.burda oyle vermiyorlar canim(eve gedince evde annem kaynanam olucak isnallah yardim ederler bana
Elininanasi Badevehande bugun hastaneden cxkcam.burda oyle vermiyorlar canim(eve gedince evde annem kaynanam olucak isnallah yardim ederler bana