Lilensa Deletedmom0071 ya sizede ne çocuk benim çocuğum hayret bişey sadece isim önerdim takıp takmamak karşıdaki kişiye kalmış.
Deletedmom0071 Lilensa merak ettim sordum ne bu aksilik? Aslında siz de farkındasınız yaptığınızın kimliğinize uymadığını bunlar hep suçluluk psikolojisi ben cevabımı aldım sağolun 🙋🏻♀️🌸
Didi6 Deletedmom0045 Yorumlarınızı genel olarak beğeniyorum, fakat Belinay anlamı yanlış bilinen bir isim. Türkçede belin kelimesi korku, ürkü, şaşkın, hastalık gibi manalar taşıyor. Burada daha ayrıntılı yazıyor: http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Glybskl Benim kızım olasıydı Miray adını düşünüyordum fakat oğluşum oluyor Eray olacak nasipse 21 haftalığız 😍 sağlıkla gelsin prensesin şans getirsin ❤️🙏🏻