Aysen_10 Zamanla memeyi tamamen bırakmasına ya da sütünüzün kesilmesine sebep olabilir.Emzirme imkanınız varken,zorunlu haller dışında sağmaya yönelmenizi tavsiye ederim.Ancak sütünüz çok olduğu zamanlar vs sağım yapın.
Bebekler kolaya çabuk alışıyor.Göğüsleriniz de bebek emdikçe süt üretiyor.Makineler bebek kadar güçlü çekim yapmadıkları için az süt üretilmesine sebep oluyorlar.
İnanın sonrası çok daha zor olur.Memeyi reddederse her an süt sağmak zorunda kalırsınız.Bu çok daha zor.11 aylık bir anne olarak size tavsiyelerim bunlar.