[silindi] dosyama koyuyorlar zaten suyum geldiği için 2 gündür hastanedeyim risk seviyesine gelmesini bekliyormuşuz iğneler antibiyotikler falan yapıldı dün sabah sancim 100 seviyesine gelmiş ama ben bisi hissetmiyorum doktor da kızıyor bana niye sancin olduğunu soylemiyosun diye ama ben bisi hissetmiyorum ic gebelik olduğu için olabilir mi