Eminef2161 Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde doğumu bilmiyorum ama dış gebelik için laparoskopik ameliyat oldum. Doktorlar çok çok iyiydi. Tüplerime hiçbir zarar gelmeden dış gebeliği sonlandirdilar. Birkaç hastaneden geri döndüm Kocaeli Darıca da oturuyorum. Farabi Eğitim Araştırma hastanesine dış gebelik şüphesi ile geldim dememe rağmen nöbetçi doktor başından savdi hemen diş gebelik diyemem diye. Ümraniye'ye gittik sonrasında. Hemen dış gebelik yerini tespit ettiler ve yatış verdiler. Ameliyatı da hemen oldum. Çok memnun kaldım.