Mlkcrn Mrb arkadaşlar geçen hafta doktora gittim bebeğin yukarda ters dedi magnezyum yazıcam suda eriyen 20 gün kullan dedi sonra zaten bu aylarda yukarda olması çok normal öyle deyince bende ilacı almadım zaren en başından beri çok ilaç kullandım içinizdrn kullanan varmı
Mutluluk1 Mlkcrn bende çok ilaç kullanıyorm canım ama ne yapalım hepsi bebeğimiz ve bizim sağlığımız için . Magnezyum bi vitamin takviyesi doktorun yazmışsa al kullan bence bi yan etkisi yok aksine daha iyi hamilelkte kramplar için de veriliyo magnezyum
Mervednr Mlkcrn canım magnezyumun bebeğin dönüp dönmemesi ile alakası yok ki. Krampların olmasın kasları gevşetsin diye veriliyor genelde. Ben 16. Haftada başladım kullanmaya. Kullanmadığım gün yürüyemez hale geliyorum
Mutluluk1 Merhaba canım ben kullanıyorum 20 haftalıkken 2 kutu birden yazmıştı rahmi rahatlatır demşti doktorum rahim ağzında kanama vardı benim şu an 23+4 olduk her gün akşam içiyorum
Badevehande 20 den sonra bende kullanıyorum krampları önlüyor ve kemik gelişimine fayda sağlıyor 26 haftalığız şuan hala içiyorum suda eriyen şase
Gamze5063 Ben 4.üncü hafta hamileligimi ögrendigim günden beri adet agrisi gibi sanci cekiyordum o yüzden hemen magneyzum basladim 25.haftaligim ve hala kasik agrisi kramplar cekiyorum o yüzden hala kullaniyorum doktorun dediyse muhakkak kullan bence cok ilac kullaniyorum diye dertlenmiyelim bence bunada cok cok sükür diyelim