20+4 haftalık hamileyim. Bugün kontrolde bebeğin beyin omurilik sıvı artışı olduğunu söyledi doktorum. Sınırda takip edeceğiz dedi. 10 gün sonra tekrar Çağırdı. Daha önce ikili testte ve detaylı da (2 gün önce) söylemediler ama kendi doktorum bana da gösterdi. Beyin omurilik sıvı artışı olduğunda derecesine göre beyin gelişimi etkileniyor ve kafa çağı büyüyormuş.
Bebeğin suyu da sınırda bol su iç dedi.
Var mı bilgisi olan aranızda öyle duaya ihtiyacım var ki Rabbim yardım etsin sabrını da gücünü de versin hayırlı haberler nasip etsin inşallah.