ikican55 oturdugum semtte markette calisanlar eczanedekiler komsular apartmandakiler herkes de ayni tepki kac hafta oldu doguramadin mi lafi :) bende alistim artik bu soze :) nasipse dogmasini istyorum ama gobegime de alistim onsuz nasil olacak bilmiyorum ruhen karisik durumlardayim aglamak icin yer ariyorum surekli 1 haftadir git gellerim oluyor ins. Sagsalim sizin gbi kavusurum bende bebisime :)