ozgereisoglu Doktorum vitamin icin regenesis max kullanmami soyledi fakat devlet bu ilaci karsilamiyor.Gebelerin geneli decavit kullaniyor.hangisi daha iyi yoksa ikiside aynimi
Bernaresul ozgereisoglu Ben ilk üç ay regenesis max kullandım şuan decavit kullanıyorum pek bi fark yok arasında ama doktorlar hangisini uygun görüyorsa tabii😊
DamlaKaracaKaraku ozgereisoglu regenesis max decavitten daha iyi içeriği cok daha kapsamlı özel bir vitamin oldugu için devlet karsılamıyor fiyatından da belli 🙂 25 haftanın içindeyim ilk günden itibaren regenesis kullanıyorum
TugbaLafci ozgereisoglu aslında ilaç kıyaslamak doğru bişey değil ama sebebi doktorlar kan idrar sonucuna göre ilaç yazıyo size yazılan ilaç belki sizin kan değerlerinizden birisi düşüktür ve o değeri yükseltmek için regenesis isimli ilacı kullanmanız gerekiyordur doktorunuz verdiyse bi bildiği vardır elbet
Elissaaa DamlaKaracaKaraku Bende bu hafta doktoruma decaviti boyutundan dolayı içemediğimi aynı görevde başka bir vitamin isticeğimi gerekirse devlet karşılamamasını söyleyecektim.Peki bahsettiğiniz ilaç küçük mü? 🙈bir de fiyatı ne kadar
DamlaKaracaKaraku Elissaaa içimi daha dolay draje gibi yapısı var balık yağı hapları gibi diyim kaygan 🙂 45 tl yada 48 tl olması lazım eczanede eşiö aldıgı için cok net fiyat iletemedim ☺