Serap_23 Benimde sorunum geve uykusu değil ama gündüzleri çok fazla uyuyorum gözümü açamıyorum resmenn 3 yaşında oğlum var ona bişeyler hazırlamak için kalkıyorum yiyip içiyoruz sonra geri uyuyorum o zaman olmasa hiç kalkmam galiba çok iştahım da yok oğluşum da alıştı garibim sürekli bakıyor ben uyuyorum ya da yatıyorum enerjik olmak istiyorum artık ama bi türlü olamıyorum maalesef