Kfkf Serap_23 aynen aynen en fazla 1 haftası var😀😀😀 ya eşim de 2 den geldi uyudu şimdi bende gündüz uyudum uykum yok🤔😀 yogurt yiyek en iyisi kızımla
GuelGltkn Serap_23 hastanedeyim bende erken dogum rsikiyöe yatisim yapildi bu gece 😞 dogumhane de 4 baska kisiyle yatiyorum onlara suni sanci verildi iyice piskolojim bozuldu hala uyuyamadim
Kfkf GuelGltkn gecmıs olsun canım Rabbim şifa versim yardımcın olsun. benımde bu gece kabusum oldu dogumhanedeymişim bagıran bagırana rüyalar görüyorum rüyası bile korkunc seni düşünemiyorum
Kfkf Serap_23 yani normlde zor bi hamilelik gecirdim ama maşallahım var en fazla 10 defa kramp girdi ayagıma bu aralar yok. Hergun mutlaka ev yogurdu yıyorum bı kase ve bi litre süt içerim magnezyumda verdi doktor cok iyi geldiler aklında olsun
GuelGltkn Kfkf odaya da cikarmadilar ki valla Allah dogum yapan herkese yardim etsin sanci ceken görünce daha da kötü oluyo indan
Kfkf GuelGltkn benımde bı defa akımtım cok oldu ve sancım oldu dogum dıye gittim 2 saat nst de dogum hanede bekledim bende kimse yoktu 1 bayan vardı ama nasıl kıvranıyor du sesi de cıkmıyor Du ay dedim bu annelik😣
Serap_23 Kfkf benim çok zor geçiyorum gerçekten depresyona girdim uykusuzluk ağrılar kendimi dokuz doğracak gibi hissediyorum🙈