Beto Rabbim sabırlar versin arkadaşım, benimde 2017 aralıkta anomali sonucu gebeliğimi sonlandırdılar iki yıl olacak ama o acı hiç dinmiyor malesef😔 şimdi yine hamileyim ama her kontrolde bir korku yaşıyorum 😔
Yazdıklarınıda sonradan okudum benimde turner sendromuydu😔 fakulteden eşim ile bana yapılan kromozom testlerini almaya gittiğimizde yirmi yaşında turnerli bir kız görmüştüm o günü asla unutamıyorum😔