Mrvblt çok usun oldu tekrar ekledim. Benim tavsiyem doktoruna güven kimse bir sürü düşük yapmak istemez ama pıhtılaşma yaşayan annemde bebek düşürme sorunu bu olsaydı üş
Düşük sonrası ilaçsız normal doğuramaZdı. Hem eğer için çok rahat etmiyorsa kendin için çok iyi bi özel doktora git muayene ol bişe çıkmazsa yine özel gen merkezine yollamasını iste. İmkanın varsa 1000₺ civarı tutuyor genelde. Ama sana tavsiyem asla sen de ileri pıhtılaşma bozukluğu tespit edilmeden biri coraspirin yok karındn iğne tavsiye ederse kabul etme kullanma. Ya gereken testler yapılsın kesin tanı olsun. Ki gebelikte düşük sebeplerinden yalnızca biri o. Bu arada bana tr de doktorların önerdiğini yapsam 14. Haftalarımda aşırı burun kanaması yaşadım onlar durdurulamazdı. Yani bilip bilmeden bu ilaç
İğne çok takılma yapabileceğin en iyi şey yüksek doz folik asit al bol dua et. İnşallah en kısa zamanda sağlıklı bir bebeğin olur