Kızlar merhaba.1 yılın sonunda bende cuma günü hamile olduğumu öğrendim fakat adetime daha 14 gün vardı Antipiyotik kullanıcağım için nolur nolmaz diye test yaptım çok çok silik çıktı 2 tane normal test 1 tane de erken test yaptım ve gecesinde acile gidip kan testi yaptırdım değerim 32.46 çıktı.Doktor hamilesin ama 48 saat sonra tekrarla kan testini dedi.Çok yeni daha 3+2.Dün sağlık ocağına gittim ve değerimin 27.59 a düştüğünü öğrendim, ebe adet kanamamla birlikte düşük yapıcağımı söyledi...Mafoldum.Kadın doğum doktoruna gittim bugün yorum yapmak için çok erken adetin geçsin öyle gel kan testi yapalım dedi. Düşük vs olabileceğinden bahsetmedi ve şuan adetime 9 gün var ağrım ve kanamam da yok.Sizinde aranızda beta hcg si önce yüksek çıkıp sonradan düşen oldu mu?