Mrvee41 31. Haftadayım bebeğim bi yerde toplanıyo kasılıyo ve karnım sertleşiyor? Sık sık yaşıyorum bu durumu kontrole 1 haftam var daha aynı durumu yaşayan var mı erken doğum belirtisi olması korkutuyor.
Kerem_alyadua Mrvee41 bende hep var doktora söyledim normal dedi ve magnezyum verdi sadece o biraz iyi geldi 32 haftalık hamileyim
Aselll Bendede aynı durum var canm 33+2yım endıselendırıyor ınsanı oyle olunca pazrtesı kontrolum ınsallah normaldır bunlar
Aselll Bendede aynı durum var canm 33+2yım endıselendırıyor ınsanı oyle olunca pazrtesı kontrolum ınsallah normaldır bunlar
Nuray_murat 31+1 cnm aynı problem bende de var kendini kastırıyor hep bi yere topluo aşağıya da ince sızlama şeklinde ağrı yapıo artk bende gidince sorcm doktora normal herhalde bu haftalarda herkeste aynı sıkıntı var sanırım