CinarBebek benim adım da çınar
Yurt dışına çıktığımda veya yabancı biriyle konuştuğumda isminde tr karakter olan her isim gibi zor oluyor telaffuzu evet. 😅
ama inanılmaz çok severim ismimi
ailem hayata sağlam köklenebileyim, kolay yıkılmayayım, uzun ömürlü olayım diye koymuş bu ismi babam küçüken hep çınar ağaçlarının ne kadar kalın gövdeli olduğunu anlatırdı ben de hep çok sevmişimdir bu yüzden hep çok anlamlı gelmiştir.
Yani aslında bir çocuğa nedeni anlatıldığında hangi isim olursa olsun sevecektir.