Seherbrs Kızlar 17 haftalık hamileyim 2 3 gündür çok şiddetli olmasada kasiklarimla belim ağrıyo acaba nedn olabilir doktorada ayın 28 inde gidicem bugün sağlık ocaginda kalp atışlarını duydum içim rahatladı ama ağrılar neden olabilir
Hamile26 Rahim genişliyordur tatlım gebelik sonuna kadar bu ağrıları ara ara yaşarsın strese sokma kendini.
Seherbrs Çok sağolun canlarım ister istemez stres yapıyorum birde ilk gebelegimden dolayı heralde her an bisey olucak korkusu var ☹