Kızlar 👋 merhaba
ben 23+4 teyim bebeğin oynamasını hissediyorum ama öyle kuvvetli değil. Mesela uzanıyım karnımdan anlıyorum bişeler çarpıyor ama elimi karnıma koyduğumda hissetmiyorum. Elime kadar gelmiyor o vurması forumda veya günlük yazılandan baktığımda bu hafta güzel uyuma planınız varsa gerçekleşmeyebilir çünkü bebek uyutmayabilir felan diyor. Yani vaya kuvvetli vurucak anlamına geliyor. Hatta kimi yazmış hıçkırık beni uyandırdı bebek hıçkırıyo vuruyo falan ama ben öyle fazlasıyla hissedemiyorum 99 kilo ile hamile kaldım şuan 103 kiloyum acaba kilodan mı kuvvetli hissedemiyorum