Kız bebek anneleri kızlarınızı ne zaman kucağınıza aldınız kaç haftalık doğum yaptınız yani ben 39+3 hafta dayım çevremdeki herkes kız bebek erken doğar seninki niyee doğmadı böyle giderse sezeryana alırlar seni gibi şeyler söylüyor devlet hastanesine gidiyorum doktorum detaylı bilgi vermiyor ama her hafta kontrole çağırıyor sorun yok diyor..