Busra2017 38+5 olduk ama benim minik kızım gelmeye niyetli değil sanırım 😊 ara sıra küçük ağrılar dışında başka bişeyimiz yok. Bizim gibi olanlar kimler 😊😊 içim dışım hurma oldu yürüyüş sıcak duş yapmadığımız şey kalmadı 😁
Birgaripgebe Busra2017 son 7 kaldı tam 39 haftalığız bugün gecen gün gelicek sandım ağrılarım vardı hafif ama sık ama geçti gitti resmen heveslenmiştim bide 🙄
Gzmktn Busra2017 38+5 kız annesinden selam bunlar nazlı kızlar gelmeye niyetleri Yok canım 😄 7 kat merdiven indim çıktım bugün banamısn demiyor 😂
Gulsennnnb Busra2017 38+5olduk kızımla son 9 ayniyiz hafif bel ağrısı dsinda iyiyiz gelmeye de niyetimiz yok gbi:)
Busraakkus Busra2017 38+3 olduk bel ağrısı kasılmalar adet sancısı gibi ağrılar çatı kemiği ağrısı bunlar var ama nisan su gelen giden yok 🙄
Busra2017 Birgaripgebe bende 2 gün önce geliyo artık sandım ama tık yok hala 😊 bu arada ne nişan ne de suyum geldi sende durum ne
Birgaripgebe Busra2017 nişanda suda yok gelsin diye dua ediyorum kilosu çoğalacak diye korkuyorum benim ki erkek bide 10 gün geç gelir erkek diyorlar nasıl sinirim bozuluyor ya söyleyenler dövmek istiyorum resmen 😄🤣😅. Bel ağrım ve kasılma vardı geçti akıntı çoğaldı Bi o kadar sabırsızlammaya başladım bende
Busra2017 Gzmktn aynıyiz desene 😁 çokta naz iyi değil bi heveslendiriyolar arada bi heycan ay geldi diyoruz sonrasi yok fazla bekletmezler umarım 😄
Busra2017 Birgaripgebe evet erkek bebek için geç diyolar ama artık kızlarda geç gelmeye başladı 😊 sanırım ne zman isterlerse o zaman gelicek ve biz beklemekten başka hiç bişey yapamıyoruz. Artık heycan dorukta nasıl olucak doğum kizim kime benziycek nasıl bişey diye düşünmekten bi hal oldum. Her agrida bugün geliyo diyorum ama yok bel kasığa vurup duruyo mide yanması ve bulanti da ayri
Birgaripgebe Busra2017 güzel düşünelim onlar için en iyi olacak zamanda gelsinler inşallah sağlıkla🤲 belkide henüz hazır değiller miniklerimiz 😊
Kubrazeynep Ah ahh benim 39+5 ve hiç bir şey yok sadece belim ağrıyor kızım sanki hiç doğmayacak mış gibi 😩
Sunadurak Kubrazeynep al bendende o Kadar hareketliyim çok yürüyüş hurma sıcak duş ama tık yok:) Pazartesi yatışım yapılcak ne olursa olsun :)
Kubrazeynep Inşallah canım sen de bi avazda yavruna kavuşursun inşallah kız çocukları eskisi gibi değil geç geliyorlar galiba 😔
Busra2017 Gulsennnnb ahh ahhh ne olucak halimiz acaba 😊 biz heyecanla agrilarla bekliyelim onlar içerde geliyoruz mesajı verip gelmesinler bakalım. İnşallah vaktinde gelirler çok bekletmezler bizleri 😊
Busra2017 Hamile26 bende artık saldim ne zaman isterse o zaman gelir benim kızım deyip bekliyorum 😁😁 sürekli yürüyüş halinde oldu için arkadaşlarım dışarda dogurucan bi otur evinde diyo 😆 kime telefon açsam ay dogurdun mu yoksa diyo 😀
Hamile26 Busra2017 aynen bugün nerdeyse 15 kişi arayıp daha da mı doğmadı dedi gülüyorum hepsine gülme bizim sinirimiz bozuldu diyor napıyım 😂😂😂
Busra2017 Hamile26 Ayy evet ya 😀😀 çevremde herkes dogurdu bide bi ben kaldım hadi deyip duruyo herkes 😀 günüm var benim daha hız iyiyiz kizimla diyorum ama beklemek sinir bozucu tam tarih yok ne zaman gelicek bilmiyosun zor ya