Mutluhamis Sabaha spinal sezaryen ile doğumum var Allahın izniyle bebeğime kavuşucaz çok fazla duygusalım nedense benim için dua edermisiniz🙏🏻 korku da hakim ne olacsk nasıl bitecek bilmiyorum sezaryen olanların desteğini bekliyorum şimdiden Allah razı olsun
AyseTugba22 Mutluhamis canım Allah yardımcın olsun hayırlı doğumların olsun korkma allahın izniyle sonunda mutluluk var Allah sağlık sıhhat versin bebişine 🧿🙏
Modies Mutluhamis pazartesi de biz olacağız aman hiç endişe etmeyin ya sayılı gün ne olacaksa olur geçer gider boşverin
Humakusu Mutluhamis allah yar ve yardımcın olsun sadece bebeğini düşün Allah’ın izniyle kolayca atlatacaksın kolay değil tabi bilmediğin bir durum ama ilk defa Doğum yapan bizler değiliz bana bu moral olmuştur her zaman böyle düşün bizler Doğum yapabilecek düzeyde yaratıldık ve Emin’im allah yardım edecek sen de bizlere dua et inşallah
Aslikgn Mutluhamis allahım sağlık sıhhat versin sağ salim kurtarsın inşallah ,dualarımız seninle, iyi olunca bize haber et mutaka
Mutluhamis AyseTugba22 çok teşekkür ederim amin inşallah Allah sizede hayırlı doğum nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mutluhamis Modies öyle tabi ama insan tedirgin oluyor yinede bu saate kdr bişey im yoktu şimdi sardı allahiszede kolaylık versin
Mutluhamis Humakusu aminnnn inşallah az da olsa motive oldum sayenizde çok teşekkür ederim ameliyathane olsun doğum olsun hepsi ürkütüyor beni sağ salim atlatırız inş
Modies Mutluhamis teşekkür ederiz size de kolaylıklar versin çok. Düşünmeyince böyle şeyler insan daha kolay atlatıyor ben onu anladım. Düşündükçe zorlamasın sizi korkutmasın daha çok. Allah büyük herşey çok güzel olacak eminim☺️ Doğum hikayenizi heyecanla bekliyorum
Mutluhamis Modies evet haklsnz hayırlısı olsun demek lazım yazmak nasip olur inş güzel haberlerle döneriz 🙏🏻😊😊
Leyla9292 Mutluhamis bize de dua edin lütfen. Sağlık la doğsun bebeğiniz. Darısı bekleyen tüm annelere🙂
Mutluhamis Leyla9292 Boncuk23 Dua ederim tabiki Allah Bi avazda kurtarsın hepimizi çok teşekkür ederim 🥰🥰
selbi_19 MutluhamisAllah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Kaçıncı haftada sezeryan oluyorsunuz bende olacağım da çünkü 35+1 bende şuan kusura bakmayın