dilara10 Herkese selam. Allah’ın izniyle önümüzdeki ay tüp bebeğe geçiyoruz. Yalnız sormak istediğim aklımda iki merkez var. Buralarda tüp bebek yaptıranlar yardımcı olabilir mi? Bahçeci Tüp Bebek Mustafa Bahçeci Acıbadem Maslak Bülent Tıraş Sizce hangisi?
Zade dilara10 Ben bahçeci Cem bey i çok duydum 😇 Alalh inşalalh sağlklı evlatlar nasip etsin size de en kısa sürede inşalalh
Ayckntmt dilara10 merhaba ben mustafa bahçecide yaptırdım şuan 34+2 günlük hamileyim kesinlikle tavsiye ederim hiç vakit kaybetmeyin 🙏 inşallah güzel sonuçlar alırsınız
Ozge3747 dilara10 Ben Acıbadem Maslak Bülent Tıraş’ta yaptım ikinci denememi. 30. Haftamdayım. Çok memnun kaldım oradan. Muhteşem bir merkez, herşey sistemli düzenli. Ayrıca labaratuvarı Türkiye’nin en iyisi diyebilirim. Tabi biraz pahalı ama bence değiyor.
Melike37 dilara10 bahçeci cem bey var ona bı bakın çok iyi bi doktor instgramda cok gördüm videolarını