Sude_yuksel08 Canım doğuma gideceğin gün kac haftalık olacaksın ? Ve açıklık vs var mı ? Suniye başlama kararını neye göre aldınız ? Ben de şuan 38+6 dayım gelen giden yok herhangi bir nst sancısı ve açıklık yok. 40 ı geçerse böyle belirtisiz deniyorlar mı suniyle diye merakımdan soruyorum