Benim de 5.ayda vardı dişlerimi fırçaladığımda diş etlerimde sızı ve kanam özel doktoruma danıştım. Hamilelikte vücuttaki kan yoğunluğu arttığı için kanama olması normal dedi. Hatta burnun bile kanayabilir dedi. Diş eti çekilmesi için de kalsiyum ve magnezyum açısından yetersiz besleniosundur süt ürünleri ve muz tüketebilirsin dedi. Ağrı için de ılık suya 1 çay kaşığı karbonatı eritip gargara yap dedi. Çok şükür 1 2 hafta içinde bütün şikayetim geçti şimdi 36.haftadayım hiç problemim yok.