Kızlar bişi sorucam bugun adetimin 5.gunu doktor yumurtalarımda baktıgında 11 folikül var dedi guzel dedi yani bu yumurtlama olur demek mi cunku benm yumurtlama sıkıntım var ve bundan once klomen icatlatma ike ikizlere hamile kaldm 31hafta erken doğumla kaybettim ondan merak edyrm doğal yolla olur mu simdi