Ayluh Daha çok yeni hamileyim 3gün önce ögrendim hamile olduğumu dünde ayagimda kaydı ve düstüm evde cok ağır bir sekilde düşmedim herhangi bi kanama vs olmadi sizce bi sorun olsa anlarmiydim ?
Zemuda Ayluh kanamanızın ve ağrınızın olmaması süper. Sıkıntı olmamıştır umarım🙏 siz içinizi ferah tutun. Herhangi bi kanama olursa da ya da kasılma hemen doktora başvurmanızı öneririm. İyi günler 😍
Sonay Ayluh 3 aylık bi kadına araba çarpmıştı olmamıştı burdan bi bayan trafik Kazası geçirmişti bebeğine bişey olmamıştı koruyan Allah koruyor kanama Ağrı vs yoksa bişey yoktur inş 😊
Ravza123 Ayluh kanama vs olmadıkça bir de olmaz bende evde ayağım kaydı düştüm şiddetli hemde hastaneye gittik bir şey yok dedi doktor kanama ve su gelmediği sürece canım ama içini rahatlatmak için git yinede
HalimeElifYilmazKurt Bende hamile olduğumu bilmiyordum 3.5 yaşındaki oğlum kucağımda evde saklanbaç oynarken banyoda kayıp düştük ama bişi olmadı
kfulya1905 Bende düşmüştüm balım. Çok şükür kanamam falan olmadı. Ağrımda olmadı. 4 haftalıktık o zaman. Şuan 9 haftalığım çok şükür bi sıkıntı olmadı. Kanaman yoksa sorun olmaz.