Mhtp41 Merhaba bizde19 hafta 3 günlüğüz ve isime karar veremedik hala ,böyle postlar görünce hemen dalıyorum acaba bana da fikir olur mu site😁 kısa isim sevmiyorum lina ,mina, liva gibi daha güncel isimler seviyorum, yeğenimin ismi defne çok güzel bi isim tavsiye ediyorum ben koyamiyacagım için birde gizem ismi güzel,