Slm kızlar ben 36.haftadayım daha doğumum sezeryan ya da normal mi olacak net belli değil. Aklıma takılan şey doğumdan sonra korse kullanmayı düşünüyorum göbeğimi toplaması için, hadi normal doğum olursa problem olmaz ama sezeryan olursa korse kullanbilir miyim ya da başka ne yapabilirim fikri olan ya da ilk hamileliklerinizde neler yaptınız?