Yenianne92 36+4teyim adet olacakmissin gibi bi agri olur ya oyle minik minik sancilarim oluyor normal mi acaba henuz cati muayenesi olmadim nisan gelmedi dogum yakin midir acaba yoksa alakasi yok mu dogumla ilk gebeligim oldugu icin anlayamiyorum haliyle
Taneminci Yenianne92 al bendende o kadar sabah biraz sancım oldu gibi tabi sancı mıydı onu bile tam anlayamadım ilk gebelik olduğu için
Yenianne92 Taneminci ben de ayni durumdayim dogum ssncisi degildir ondan eminim ama dogum yakin mi degil mi onu anlasam yeterli
Naciyee1 Benimde 36+1 adet sancim var sag kasigimda yanma mide bulantisi ve bebegim toplaniyor artik canimi yakiyor dogumun yaklaasiyor diger herkz daha muayne olmadim cuma gunu sorcam doktora
Yenianne92 Naciyee1 ben de gecen cuma gittim nst de biraz kasilma cikti ama dogum baslayacak kadar degil tabi
Tugcesmsk Naciyee1 geceleri de geliyor mu? Bana hep geceleri okuyor 36+0ım ve korku ile yatıyorum ha suyum geldı ha gelcek dıye. Daha nstye bıle hıc gırmedım🤷♀️🙇♀️
Zmtt Bende 36+2 olucam gece 12 den sonra bende de var adet sancısı gibi dün dört beş saat sürdü bi haftadır da var ama ara ara oluyordu anlamış değilim
Yenianne92 Zmtt ben de iki hafta daha dursun istiyorum daha agdami bile yaptirmadim iki gun sonra yaptiracagim
Yenianne92 Tugcesmsk evet ozellikle aksamdan sonra oluyor zaten gunun yorgunlugu ile mi oluyor anlamadim
Tugcesmsk Yenianne92 az evvel yattım. Ama su an gerı kalktım korkun bı agrı ve bulantıya ek olarak altıma yaptın yapıcam hissi 🙄 inşallah hepsi normaldir
Yenianne92 Tugcesmsk ay insallah en son gittigimde doktora kasiklarimda baski hissediyorum dedim normal dedi