ozg96 benim uyguladığım testler hep negatif gösterdi :/ hatta çok çok üzüldüğümü hatırlıyorum. Yine bir ay erken gebelik testi yaptım, negatif. Üstünde durmamam gerektiğini söyleyip, kızdım kendime😔 Fakat reglim gecikti. 5gün bekledim. Heyecanlandım. Sağlık ocağına gittim, kan vereyim anlaşılır diye. Saati geçmiş🙄 Test aldım. Bu defa test çalışmadı🤭 bir sürü talihsizlikten sonra doktoruma koştum ve aynu günün sonunda ultrasonda minik boncuğumu gördüm🙏🏿 İsteyen herkese sağlıkla nasip etsin Allah’ım🙏🏿