Cnncyn Kızlar sezeryan olacağım.bebek doğunca sütüm hemen gelmezse bebege mecburen bebek sütü kullanacağım.siz hangi markaları önerirsiniz??
anayimbenana Canım bu aşamada sütün anne tadına birebir olması çok önemli. Humana 1 öneririm, onun dışındaki tüm mamaların içerisindeki maddelerden dolayı tatları biraz daha şekerli oluyor anne sütüne göre. Ben hala daha humana kullanıyorum sütüm az geliyor yetmiyor. Hem anne sütü, hem humana 1 güzel idare ediyoruz 😚