melisss_ kızlar hâlâ doktor araştırıyorum önerebileceğiniz kadın doğum doktoru var mı bursa da önceliğim şehir hastenesinde olması şimdiden teşekkürler
Eylulbebekk melisss_ orhan orhan var özel ama işinde çok iyi internettende araştırabilirsin şuanda en iyilerinden bitanesi biz ona gidiyoruz şuanda memnunuz
Ssee1657 melisss_ şehir hastanesinde zeliha atak var çok iyi bir doktor sabırla dinler ve cevaplar sorularını ilgiside çok iyi
ozgedrms melisss_ ben hayat Hastanesi Nazmiye Şentürk’e gidiyorum çokta memnunum doktorumdan ama şehir hastanesi istersen orada çalışan bir arkadaşım Başak hanım ve Yılmaz beyi önermişti
Sultandey Gemliğe gelirsen devlet hastanesinde anıl bey var mükemmel bir doktor 😉 özelde emel kar altundağ esentepe hastanesinde arkadaşım doğum yaptı çok memnun 😉
Rukenservet EsraSercan111 merhaba Esra hanım bende özlem hanıma gidiyorum 31 haftalıkken 2100 gr görünüyordu aynı sizin gibi 2 buçuk hafta önden görünüyor dedi siz kaç haftalıksınız
Rukenservet BTSY Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşllah 🙏Bende özlem hanıma gidiyorum 35+4 gün Perşembe muayene var bebeğim 2 hafta önden gidiyor bakalım ne olacak
BTSY Rukenservet amin insallah sizinde saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Memnun musunuz herhangi bir sorun yasadınız mı ya da yasayan duydunuz mu
Rukenservet BTSY amin canım inşllah şimdiye kadar duyduklarım hep olumlu yönde. Bende kendisini beğendim ama sezeryan derse bilmiyorum ya garip olabilirim. Ben normal doğumcu olduğu için seçtim kendisini siz kaç haftalıktınız
EsraSercan111 Rukenservet bn 29+5 ken 1650 di hftaya perşembe gidicem bakalım kaç kilo olmuşuz unutmazsam yazarım burdan
BTSY Rukenservet Rukenservet 37+6 oldum ben de normal dogumcu diye özellikle tercih ettim gecen haftaya kadar da ultrasonla hep normal dogum dedi ama catı muayenesinde sezeryana döndük malesef simdi haftaya carsamba sezeryan olucam
ozgedrms melisss_ yok bilmiyorum ama randevu sistemine girince 1 tane Başak çıkıyor kadın Doğum servisinde