sevdicek eray hocaya bende gidiyorum 😚 belkide arayıo bulamadıgım tasadüfen buldugum harika bir doktor . Basından savmıyor, güzelce anlatıyor ... o kadar sakin bir insan ki , konusma tarzı efsane 🤩 muayene ücreti 60 tl . Dogum ne kadar bilgim yok . Ama iki gün sonra kontrolum var , sorucam 🧐 onunla doguma girmek istiyorum 🥳