GamzeU Bilgilendirebiliyosam ne mutlu bana ne demek ☺ banu hanım çok ilgili bütün gece ebeler ve hemşireler benimle çok ilgilendi ne istediysem yaptılar ve banu hanıma 2 saatte bir bilgi verdiler konuştuk doktorumda sabah 5'te yanımdaydı zaten yalnız bırakmadı beni hiç saat 10'a kadar da muayene aralarında hep geldi yanıma kesinlikle normal doğum yanlısı bir bayan benim açıklığım yetmediği için 5 cm de kaldı o yüzden sezeryanı kendim istedim yoksa beklicektik biz daha içiniz rahat olsun kesinlikle çok ilgililer hastane olsun banu hanım olsun ebeler ve hemşireler de çok tatlılar ne hastaneler duyuyoruz kesinlikle öyle değiller ayrıca çok temiz bi hastane herkes çok güler yüzlü ☺ amin teşekür ederim 😊