Premsesimvaar orası hissizleşiyor galiba benim de öyle çünkü ve herkesten duyuyorum onu. Benim çok zordu 15 saat sancıdan sonra sezeryana alındım. Belden vurdular uyuşmadı tekrar bayılttılar tamamen. Ama o iğnenin etkisini halen daha çekiyorum belim ağrıyor arada tutuluyorum çocuğu bile düşürecek gibi oluyorum. Baş ağrısından 10 gün boyunca öldüm zaten. Sezeryana kolay diyen valla ne kafa bilmiyorum. En iyisi normal doğum evet sancı çekiyorsun ama doğum olunca hepsi bitiyor anlık. Sezeryan doğum kolay hissetmiyosun ama sonrası berbat. İnşallah Rabbim nasip eder ikinci olursa 2 3 yıl sonra SSVD deniycem.