Bende 25 haftalık ikizlerime hamileyim 10 gün önce idrarda protein olunca hastaneye yatırıldım 24 saat idrar bakıldı tansiyon ölcüldü böbreklere bakıldı hepsi temiz çıktı ama idrarda protein sizden. Biraz daha yüksek çıktı endişe edilecek bir durum yok eğer bas agrınız vucudunuzda özellikle yüz el ayakta asırı şişler yoksa tansiyonunuz normalse takipte kalmalısınız allah yardımcınız olsun