Bsrozsamli Ftmnr0203 ilk 3 aydan sonra içilebilir demişti benim doktorum. Günlük bir bardak içebilirsiniz canım
Yazgii Ftmnr0203 içme canım dokturum bana yasaklamıştı yani çok az iç dedi çayı da çok açık iç dedi kanszlık yaptğı için kahve ve çayda nikotin barındırıyor bnce çok tüketme derm
Sumeyye_g Ftmnr0203 günde 2 bardak çay içiyorum ama şuan kahve içmiyorum bunu doktorunuza sorun sizin durumuzu en iyi bilen o
Betuel11 Ftmnr0203 demir eksikliğimden sonra çayı tamamen kestim günde yarım fincan kahve içiyorum sütlü hiç içmediğimde oluyor benim doktorum türk kahvesi fincanı olmak şartıyla 2 fincan günde içebileceğimi söylemişti
Muge_Ert Doktorum bana türk kahvesini günde 1 tane içebilirsin,çay içinse vücuttaki demiri emdiği için çok tavsiye etmiyorum içersende açık içebilirsin dedi.
CinarBaykal Ftmnr0203 kahveyi günde 1 fincan şekersiz tüketebileceğimi söyledi doktorum ama çayı kesinlikle önermedi. İçmiyorum bende hiç kahveyi de haftada 1 belki canım çok isterse neden durduk yere bebişe kafein vereyim diye düşünüyorum çay demir eksikliği sebebiyle çok daha kötü ayrıca bir yemekle (kahvaltı gibi) tüketildiğinde alınan vitaminlerin etkisini azaltıyor