Prenstalha Normal doğum olacaksa şart olması gerek diye biliyorum çatınız doğuma müsait mi ,açılma var mı ,bebek kanala inmiş mi bunları anlamak için yapılması gerekir..Ben dün muayene oldum 37+3ve hiç acı olmadı kendimi kasmamaya çalıştım çok kısa sürüyor zaten.👍🏻