Mira_07 o zaman işin çay çorba kısmını geçerek başlayın bence 🤣 sadece beslenmeye odaklanın. Kendinizi çok zorlamayın. İlk zamanlar canınınız mutlaka ara öğün çekecektir. Hurma ya da kuru kayısı yiyin. Sonraları canınız istemiyor zaten. Ben kademe kademe azalttım öğünlerimi. Başta 3 öğün yiyordum. Sonra baktım ki öğlenleri yemek yememeye başlamışım. ☺️ Çabuk sonuç beklemeyin, en az 2 ay tanıyın kendinize ve bu süreçte tartılmayın. Benim naçizane fikirlerim bunlar ☺️ Umarım mutlu hissettiğiniz kendinize kavuşursunuz. ❤️