Öncelikle afedersiniz kızlar başlıktan dolayı ben 8 haftalık hamıleyım bugune kadar 2 kere cıkardım arada bır ögürme oluyor sadece ama ne yesem su bıle içsem habıre gegiriyorum benım gibi olan var mı aranızda 1 haftadır cok zorluyor benı bu gegırme bır de her zaman da çıkmıyor cıkmayınca da beni zorluyor